Lite rensning

Nu har jag suttit och rensat bland mina vänner på fejjan. Jag tog bort en massa som man aldrig ens pratar med! Ser ingen vits med att ha folk som man inte pratar med, med på fejjan. Jag menar, ni vet ju att vi e vänner irl :P
Det e bara så jobbigt att se en jäkla massa status uppdateringar hela tiden som man inte ens bryr sig om :P
Just nu sitter jag hemma hos mamma och pappa. Jag var i stan en stund med mamma innan och sen åkte vi hem hit.
I morgon vet jag inte vad som händer. Det blir väl att man går hem till familjen sörum eller hem till mamma och solar i trädgården  ^^, Sörum har ju en pool oxå så då får man ju utnyttja den lite ;) höhö!

Nej nu ska jag fläta Carolines hår.
Hörs lite senare eller i morgon!

Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0