I bikten

Jag ligger i sängen och försöker sova, men det bara snurrar med tankar i huvudet. Jag ligger och vrider och vänder på mig och kan inte slappna av.
Jag vill komma ut och jobba, tjäna mina egna pengar och bli självständig. Ha mer pengar kvar på kontot när jag betalt mina räkningar. Inte behöva tänka på att köpa det billigaste för man måste spara på pengarna.
Nä livet är inte alltid lätt.. Och just nu känns det som allt skiter sig hur jag än gör.
Jag gör väl inte alltid mitt bästa, men jag gör så gott jag kan. Jag försöker..  Jag får skjuta vissa saker åt sidan ibland, för det är jobbigt att vara ensam hemma med lilleman. Man har inte tid till allt annat som man gjorde innan. Jag har en liten bebis att ta hand om nu. Jag måste tänka på honom. Han ska få den bästa uppväxten jag kan ge honom. Han är min ängel och jag älskar honom nåt så kopiöst mycket!
Jag hade kunnat prestera så mkt mer med saker som måste göras, men jag har inte ork till det alltid.
Detta är inget inlägg jag skriver för att tycka synd om mig själv. För det gör jag inte! Absolut inte! Varför ska jag tycka synd om mig själv? Alla har vi dåliga dagar i livet, vissa korta perioder och andra längre perioder.
Men jag måste få skriva av mig, måste få prata ut. Och jag gör det bäst genom att skriva. Jag hade kanske behövt en tjock dagbok som jag hade kunnat skriva ner i.. Jag får väl kanske införskaffa mig det någon dag.

Jag vill bara göra bra ifrån mig och bli självständig. Ha ett jobb som jag kan gå till varje dag och tjäna mina egna pengar. Det är vad jag vill just nu. Och jag ska fan kämpa in i det sista för att få det jag vill! Jag tänker inte ge mig! Aldrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0