Det går framåt iallafall :D

Jag sökte ett jobb igår och idag ringde dom och ville att jag skulle komma på intervju i morgon! Sånt här flyt har jag aldrig haft med intervjuer!
Men man ska inte hoppas och förvänta sig förmkt.. För man kan bli besviken om det inte går som man hade velat. Men lite hoppas man ju alltid =) hehe!

Idag har jag varit hos min underbara Emelie! Vi drack kaffe och tjabbade på som vanligt! Så skönt att man kan prata om precis vad som helst med henne. Tack för att du finns i mitt liv ♥

Amanda kom förbi för en stund sen. Hon har varit i Rom med familjen och haft det underbart =) Jag och lilleman fik en varsin fin souvenir =)

Nä jag ska faktiskt gå och lägga mig nu! Vi hörs i morgon! Sov så gott och håll tummarna för mig i morgon =)

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är glad att du finns i mitt liv med! otroligt mysigt! <3

2011-07-17 @ 13:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0