Det gäller att vara uppmärksam

För några veckor sen tog jag bort ett födelsemärke som jag hade på bröstet. Det hade ändrat form och färg så jag gick till läkaren och fick en remiss till en plastik kirurg som skulle ta bort födelsemärket. Och han sa till mig att "om det skulle visa sig på provet dom tar på den att det är något så lovar jag att ringa upp dig".
Och idag ringde han mig. Tydligen så var det inget "snällt" födelsemärke. Men han sa att allt e ju borta så det är inget att oroa sig över. Men han ville ringa och berätta eftersom han hade lovat ringa sa han =)
Så har ni födelsemärke / leverfläckar som ni märker ändrar form eller färg så kolla upp dom! Tänk om jag inte hade kollat upp detta födelsemärke! Usch, man ska ju inte tänka " tänk om" man skrämmer ju bara upp sig själv i onödan! haha! Men nu är det iallafall borta!
Men däremot så har jag fått "utslag" på mina händer! Jag vet inte vad det e för något! Men jag är alldeles knottrig på vissa delar av händerna.. Jag får ringa Nyhems VC i morgon och boka tid till läkaren. Bara för att vara säker på att det inte smittar så lilleman får det.
I morgon ska jag till Kyrkan. Och sen ska jag bort till min älskade kusin Amanda =)

Hoppas allt e bra med er mina kära bloggläsare =)
Ta hand om er så hörs vi när vi hörs =)

Jag avslutar med en sån himla bra låt! Jag älskar hans röst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0