Så förvirrad!

Jag var nere och bokade tvätt tid i förgår till den 29:de.. jag var hundra på att det var den 29: de idag så jag sorterade tvätten och gick ner till tvättstugan innan i tron om att jag skulle tvätta.. Men då är det någon som tvättar och jag ställer mig och kliar mig i huvudet och tänker " vilket datum är det idag?!" Jo det var ju såklart den 30:de! SÅ jag missade vår tvätt tid igår! Och sen närmaste dagen att tvätta var i morgon.. KLOCKAN 7 PÅ MORGONEN! Fy fanken! Men vafasen, jag måste ju tvätta så det e bara att pallra sig upp lite innan sju för att börja tvätta!
Man blir så förvirrad när man bara går hemma, man har ju ingen koll på varken dag eller datum! haha!
Det e inte lätt att vara jag ;)

Peter och Ella var här innan med lille Milo. Vi fikade och pratade en massa tills bebisarna satte igång :P haha!
Milo hade växt jätte mkt sen vi såg honom sist, och det var i mellandagarna någon gång. Tiden går verkligen jätte fort! Och dom små liven växer ju så det knakar :) Milo är ju redan 6 veckor, och Gabriel blir 4 veckor på torsdag!

Nej nu ska jag fortsätta att kolla på handbollen..

Ha det så bra och ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0