Måste... Få... Lite... Sömn...

UUhh jag är så trött! Gabriel har hållt mig vaken hela natten! Jag fick en timmes sömn! Sen har jag fått amma och ligga och vagga lillkillen resterande av natten! Vid sju somnade han och jag kunde sova fram till åtta. För sen var det dags att gå upp för BVC skulle komma på hembesök halv nio.
Allt gick bra med besöket. Hon vägde och mätte Gabriels huvud och visade mig hur man gör lite magmassage på honom.. Något som var riktigt kul att se var att an går upp bra i vikt! Han har gått upp 300 g sen i fredags! Vilket är jätte bra! Så vår lilla kille kommer bli en stor kille snart ;)

Nej gott folk, mina ögon går i kors nu!
Jag skriver mer senare idag! När jag fått lite sömn ;)

Ha det så bra sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0