Liten och envis..

Lilla bebisen i magen e lite envis.. H*n vill inte komma ut riktigt än, utan ligger och gottar sig i värmen i magen och gör så att jag har värkar hela tiden :P Inte så snällt om jag får säga vad jag tycker :P Men men, H*n kommer nog innan den 19:de.. Eller vad tror ni? Jag hoppas iallafall det! haha! Vem vill gå med värkar fram till den 19:de?! Det är ju för sjuttsingen 17 dagar kvar! hahah!
Nä.. Det händer inte så mkt mer faktiskt än att jag går med värkarna som kommer och går. Man kan ju inte göra så mkt mer.. Vi väntar bara på att vattnet ska gå eller att jag ska få de där hemska förlossningsvärkarna ^^, Men när den dagen kommer.. Ja det vet bara den lille / lilla :)
Jag ska kanske ta och lägga upp lite info om veckan jag är i? Det hade jag totalt glömt bort..
Men jag ska leta upp infon nu så får ni som vill läsa om det sen.
Jag får se när jag skriver igen..
Ha det super och ta hand om varandra!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken envis rackare du har där inne! Men snart är väntan över!!!

Lycka till!!!

2011-01-02 @ 18:47:19
URL: http://mimlandcookie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0