Ja må jag leva =)

Idag fyller jag år =) Wohooo! Så idag har vi haft lite gäster hemma hos oss. Familjen kom och sen kom även Åsa, amanda och Farmor. SÅ det blev massa fika och såklart tårta =) Yummie! Jag fick ett presentkort av farmor, blommor och bh av familjen och sen fick jag en relax korg av Åsa och Amanda med massa härliga saker i som badkulor, ansiktsmasker, badbomb m.m!
Sen fick jag en jääääätte fin bukett blommor av Micki och snart ska vi äta plankstek!
Så denna födelsedagen har varit riktigt mysig faktiskt! En lugn dag helt enkelt! Men det har bara varit skönt att dagen i sig varit lugn, för det blev inte mkt sömn inatt.. :P Gabriel bestämde sig för att vara jobbig inatt och ville inte sova :P vi har fått oss en liten natt människa till bebis! Men det gör ju egentligen inget för han är ju så underbar ♥

Nu ska jag fortsätta att njuta av min födelsedag med Micki!
Ha det så bra allemsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0