Lite tankar..

Ni som känner mig vet ni att jag är väldigt tankspridd och tänker väldigt mkt ibland. Som när jag sitter och ammar.. Oj vad hjärnan går på högvarv då! haha!
Det är tankar ang familjelivet, på hur vissa människor beter sig nu när man fått barn, på hur snabbt allt kan ändras, på vilka som är ens riktiga vänner, på hur framtiden ser ut osv osv..
Familjelivet
Att äntligen har blivit en familj är nog ett utan de lyckligaste händelserna i mitt liv. När dom la Gabriel på bröstet efter
förlossningen och jag kände lyckan och såg lyckan hos Micki.. Det är en obeskrivlig känsla och jag blir tårögd varje gång jag tänker på det! Det var ett sånt fint ögonblick! ( Ja ni som är mammor förstår nog vad jag menar )
På hur folk beter sig nu när man fått barn
Oj det är många som är så glada för vår skull! Nära och kära som är mer än villiga att hjälpa till och ställa upp om det är något vi behöver hjälp med!
Men sen finns det dom som inte har hört av sig på hur länge som helst, och helt plötsligt så börjar dom höra av sig.. Det är ju ganska genomskinligt eller hur?
På hur snabbt allt kan ändras
Jag tycker inte det var längesen vi fick reda på att vi skulle ha barn. Och jag kommer så väl ihåg den tiden.. Jag visste inte om vi skulle behålla barnet, jag hade ju  inget fast jobb och jag bodde i en liten sketen etta..
Men en kväll på uteserveringen med Micki pratade vi igenom allt och bestämde oss för att behålla det! =) Och tur var väl det! Nu sitter vi här med världens sötaste lilla ängel och livet kan inte bli mkt bättre!
Vilka som är ens riktiga vänner
Mina sanna vänner.. Det är ni som alltid har funnits vid min sida i vått och torrt! Jag älskar er och ni betyder allt för mig!
På hur framtiden ser ut
Ja det återstår att se..

Det är väl lite av tankarna som snurrar i huvudet.. Och mer tankar kommer det att ploppa upp ^^,

Nu ska jag återgå till min kväll med Micki och Gabriel!

Ta hand om er och sov så gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0