Omedveten stress

Så fort jag ska iväg eller in i duschen lr något annat stressar jag! Jag stressar ibland så mkt att jag blir alldeles skakis! Anledningen? Jag vill hela tiden vara tillhands om Gabriel börjar gny eller gråta..
Jag var på försäkringskassan i fredags. Mamma och Caroline passade Gabriel under tiden jag var borta. Allt gick bra och han hade somnat.. Men när jag var borta stressade jag så jag nästan blev yr! Jag måste verkligen lugna ner mig :P Det är inte bra att stressa! Och speciellt inte när man verkligen inte behöver stressa!
När jag duschar stressar jag oxå! Det e bara in i duschen, göra det man ska och sen ut igen! ( Jag brukade alltid sitta och spola varmvatten på kroppen en stund innan jag gick ur duschen ) Hmm.. Det e inte bra.. Som sagt, jag måste lugna ner mig och tygla stressen.
Micki kom hem igår med den nya bilen! Ni anar inte så fin den e! En svart Saab 93! Oh dear lord :) Sen e det en automat oxå, så den e jäkligt najs att köra! Man slipper växla och bara glider fram på gatorna :)
Jag ska ta en bild sen så ni får se hur fin den e =)
Nej nu ska jag torka håret och sen ska jag nog dammsuga lite..
Ha det så bra så hörs vi senare!
Ta hand om er!
P.s
Va e det för fel på bloggen? Det blir ju inget mellanrum när man trycker på enter!
Börjar fundera på att byta till någon annan bloggsida, för blogg.se bara krånglar hela tiden.. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0