Oh herregud!

VI åt tacos innan.. Och minmage tålde nog inte den maten! Fy fasiken vad ont jag har nu! Att jag aldrig lär mig! Jag får ju ont i magen varje gång jag äter tacos, men endå ska man envisas med att äta det igen! Det är den där jäkla kryddan man balndar kättfärsen med som magen inte gillar.. Det kan inte vara något annat!

Annars då?
Jo det e bra. Dagarna bara flyger förbi, även fast man inte gör något.
Fast idag har jag gjort lite mer än vanligt. Jag var inne på försäkringskassan och pratade med dom ang föräldrarpenningen som jag inte har fått.. Dom får ju inte tummarna ur röven att fastställa saker och ting! Jävla idioter!
Sen begav jag och Gabriel oss bort till mamma på en kopp kaffe. Jag tycker det är så mysigt att köra barnvagnen =) haha! Och sen får man ju lite motion när man e ute och går.. Kanske lite extra eftersom man puttar fram något oxå?


I morgon ska vi till familjerätten och skriva på lite papper. Sen på fredag e det dags för ett besök på BVC. Undra hur mkt Gabriel har växt och gått upp nu? Han börjar bli lite tyngre nu!
Åh det var så mysigt igår. Micki låg och kelade med Gabriel, och så räckte han ut tungan mot Gabriel.. Och efter en stund så gjorde Gabriel likadant! Sen gjorde jag likadant, och efter en stund härmade han mig med ♥ Åh jag blev så himla glad =)


Nej nu måste jag sluta!

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0