Nu får du sova!

Nu tycker jag att det är dags för Gabriel att komma in i sina sovrutiner och sova lite mer på natten.. Man är ju verkligen helt slut! Det känns som om man inte hinner med allt.. Jag har inte ens hunnit duscha än. Och jag ska ut med Santo och sen måste jag in till stan innan 4. Hur ska jag hinna?! *suck* Aja det löser sig väl =)
Får nog ringa mamma och be henne komma och passa Gabriel en stund så jag kan fixa allt här hemma. Måste ju städa oxå kom jag på nu. Undra om det var idag eller i morgon som jg skulle tvätta..?! Hmm..
Nu till en lite roligare sak!
Det ringde en kille idag och gav mig ett jobberbjudande. Men jag kunde inte tacka ja nu eftersom jag är mammaledig. Men han ville att jag skulle komma in till honom i augusti då jag tänkt börja jobba igen, så skulle han se vad han kunde ordna. Han var intresserad av att anställa mig sa han =) Oh jag blev så himla glad även fast jag inte kunde ta jobbet! =) haha! Det finns ju iallafall någon som ville anställa mig :P
Nej nu har Gabriel somnat, då kan jag passa på att städa lite här hemma. ^^,
Vi hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Sara

Men va kul Cissi!! :) Vad va det för jobb som du blev erbjuden? Hoppas verkligen att du kan få det sen i augusti, skulle ju vara kanon! Allt bra med er annars?

2011-02-08 @ 18:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0