Kamera skoj!

Caroline var snäll och lånade ut sin systemkamera till mig så jag kunde lägga in lite foton på Gabriel som hon hade på den. Så nu är bilderna inlagda + att jag och Micki tog några til här hemma ^^, Det är så roligt att ta foton med en systemkamera för man kan få så fina foton =)
Jag har även varit i stan med underbara kusinen Amanda! Det blev fika, lite smidning av planer och även lite shopping! Jag shoppade en salva på apoteket och Amanda shoppade ett ursnyggt linne! Så det var en riktigt mysig dag på stan må jag säga =)

I morgon e det fredag! Herregud vad snabbt dagarna går!
Vi ska till BVC i morgon, sen kanske mamma kommer förbi på en kopp kaffe =)
Alltid trevligt med lite besök!

Jag bjuder på lite bilder som kompensation för att jag inte har bloggat så mkt på sistone..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0