Jag ska få blommor =)

Det ringde en riktigt trevlig kvinna idag från Fritz blommor och undrade om jag skulle vara hemma i morgon för det ska komma ett blomsterbud med blommor till mig i morgon. Och jag kan inte sluta undra vem denna snälla personen är som skickar blommor till mig? =) Jag skulle ha frågat henne ju! Aja, det e lätt att vara efterklok :P

Jag skulle ha träffat Dex och Sara idag, men vi sköt upp det till nästa vecka istället för båda två var lite små förkylda.. Så det blev en lugn hemma dag istället, med lite bad och slappetid. Mamma komförbi på en kopp kaffe. Sen kom Timo och hämtade Mickis bil.. Micki har köpt en ny bil nu, en Saab 9 3 kombi, så han har sålt sin bil till Timo. Och ska jag vara ärlig så kommer jag sakna den bilen jätte mkt! Den var så underbart skön att köra!! Men men, nu har vi en större bil och det blir lättare att ta med vagnen och santo. =)

Hmm, jag kan inte sluta undra vem jag ska få blommor av.. haha!
Aja, vi får se det i morgon!

Hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0