Fullspäckad dag!

Idag har jag och Gabriel varit ute på äventyr hela dagen!
Dagen började med ett besök hos läkaren där jag skulle kolla mina utslag som jag har fått.. Dom kunde inte säga vad det var för utslag men jag ska smörja in mig med en kortison salva så ska det försvinna..
Efter vi varit hos läkaren följde vi med Caroline in till tandregleringen då hon skulle få tandställning på underkäken. Där var vi nog i en timme.. Sen gick vi hem till mig och åt lite mackor.
Vid två tiden kom mamma och vi gick in till stan runt tre då jag hade duschat och gjort mig iordning.
Jag förstorade upp en bild på Gabriel och sen sprang vi runt i stan på jakt efter en klänning.. Jag hittade en superfin inne på H&M, men jag ska inte köpa den.. För jag fick ta en som var två strl större äv vad jag har pga att jag har lite större boobbisar nu :P Och jag kommer ju bara kunna använda den nu när jag ammar, för sen kommer den vara alldeles förstor.. =( Vilket är jätte synd för den var verkligen hur fin som helst och jag passade så bra i den.. men men, det kommer fler tillfällen. ( hoppas jag ) hahah

I morgon kommer min älskling hem! Då är hela familjen samlad igen! Och helgen kommer innebära en massa mys ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0