En lugn lördag kan man behöva ibland

Inte för att någon utav mina senaste lördagar på 10 månader har varit fullt ös men :P hahah! Men idag har det varit en riktigt slappe lördag! Caroline skulle kommit hit idag men vi fick flytta fram det tills på fredag nästa vecka.

Just nu sitter jag och kränger i mig massa chips! Som jag inte ens tycker om! Men jag är så sugen på onyttigheter så det finns inte! :P Det hade ju inte suttit fel med ett kexchoklad! haha! ;)

Jag och Micki kollade på en riktigt rå film innan! I spit on your grave hette den! Fy fanken! to,m Micki fick titta bort i vissa scener! haha!

Nej gott folk. Jag avslutar detta inlägget med en låt som är min favorit just nu!
( trodde jag ja.. Tydligen så kan man inte se den musikvideon på youtube för denna bilden kommer upp när jag ska se videon.. Iallfall så var det låten Letting go med Sean Kingston )



Ta hand om er!



Kommentarer
Postat av: tessan å danne

du får komma hit när du vill , vi har massa kexchoklad =)) hihih

2011-02-06 @ 17:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0