En fullspäckad dag!

Sitter just nu med Gabriel sovandes på bröstet! Det e så himla mysigt =) Han har små söta ljud för sig ibland! haha! Mys!
I morse efter att jag ammat Gabriel la vi oss ner i soffan för en liten sov stund. Jag skulle dock inte sova mer än en timme eftersom jag var tvungen att gå upp senast kvart över nio igen för att hinna duscha innan vi skulle bort till BVC tio i elva. Men jag vaknade kvart över tio istället så jag fick stressa in i duschen och sen bort till BVC. Efter det åkte jag hem för att amma och hämta Micki. Sen åkte vi bort till Therese och Daniel och hälsade på! Himla mysigt! Dom är så snälla! ♥ Vi fikade och pratade en massa! Efter att vi varit där åkte vi hem till svärmor och hälsade på lite.. Vid 6 tiden åkte jag hem med Gabriel för att gå ut med santo, och Micki stannade kvar..
Så nu har jag en mamma, son och hund kväll här hemma ^^, Mysigt mysigt!

I morgon ska vi bort till familjen i Trönninge och hälsa på lite. Sen på kvällen när Micki ska ut med grabbarna ska Caroline komma hit så ska vi äta lite mat och spela lite Kinect =)

Nej nu ska jag nog gå och lägga mig.. Ögonen har svårt att hålla sig öppna nu..

men vi hörs i morgon!
Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Tess

Ni är för gooa<3

2011-02-05 @ 00:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0