Då var det dags igen..

Nu har Micki åkt tillbaka till jobbet som ligger.. Hmm.. Några mil härifrån iallafall :P Så nu är jag och Gabriel ensama hela veckan lång.. =( Det är så tråkigt när han åker iväg.. Man har ingen att prata eller skratta med.. Ingen att umgås med mer än Gabriel och Santo. Det blir lixom ett stort tomrum när han åker tillbaka till jobbet.
Han var så snäll igår och tog med mig på bio. Det behövdes verkligen. Ibland behöver man komma ut bland folk och känna sig mänsklig.. Inte för att jag säger att jag inte är mänsklig :P Men att vara mamma kan vara väldigt krävande och påfrestande ibland. Så att få komma ut och gå på bio var kul =) Tack älskling! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0