Ännu en dag har passerat

Dagarna bara flyger förbi, det känns som om man inte hinner med att göra någonting mer än att ta hand om Gabriel.
Fast endå har jag hunnit städa och diska idag ^^, Men tiden går så fort.. Jag glömmer vad jag gör på dagarna :P haha!
Vill ni veta en rolig sak? Jag har bokat tvätttid den 29:de! hahahah! Det e ju bara 28 dagar i februari! *skrattar*
Nu förstår ni nog hur förvirrad jag kan vara ibland ;)

Jag skulle ju ha fått finbesök idag av Emelie. Men hon är sjuk så vi fick skjuta upp det! Krya på dig ♥

I morgon ska jag bege mig in till stan för att skriva ut ett foto som vi sen ska skicka upp till avd 17 som tack för allt när vi låg där. Sen ska jag bort till Försäkringskassan och prata lite med dom och sedan bär det av till familjen Sörum på lite kaffe =)

Nu ska jag försöka natta Gabriel..
Hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0