Aaaaj mina bröst!

Vissa kan ju få problem med såriga bröstvårtor när man ammar.. Och jag trodde inte att jag skulle få det för jagt tyckte Gabriel sög rätt.. Men tji fick jag! Fy fan vad ont det gör! Det svider och sticker på bröstvårtan och runtom på bröstgården! Inatt satt jag nästan och grät när jag ammade! Men jag har köpt ammningsnappar nu som jag får använda ett tag tills brösten e okej igen. Jag ska ringa till ammningsmottagningen i morgon och rådfråga dom lite.. Det finns ju salvor man kan använda sig av, men jag har inte köpt det än då jag haft ett litet prov som jag fick med hem från avd 17.. Men jag får nog gå in till apoteket i morgon och köpa mig en salva.. För den här smärtan vill man inte gå med vill jag lova er! Har ni några tips så är ni mer än välkomna med dom :)

Jag satt och kollade på gamla foton från tiden som gravid innan.. Och guuuud vad jag saknar min gravidmage! OCh hela känslan av att vara gravid. Det var en underbar känsla.. När man kände första sparkarna.. Och första hickan.. Åh vad mysigt det var! ♥
Men det mysigaste med hela graviditetn är ju att lille Gabriel har utvecklats i magen och kommit till världen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0