Vilken jävla piss dag!

Denna dagen har verkligen inte varit min dag! Fy fan! Jag har gått med gråten i halsen flera ggr idag! Jag orkar inte med allt ibland. När ska det bli min tur att klumpen i magen ska försvinna? När ska det vara min tur då jag slipper oroa mig för diverse saker? När ska det bli min tur att känna lättnad? Antagligen inte än på ett tag. Jag blir så jävla less på allt ibland! Varför ska det går bra för vissa och inte bra för andra? Livet är fan då inte rättvist!
Ursäkta det tråkiga inlägget, men jag ville bara skriva av mig lite.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Usch känn inte så! Jag finns alltid här om du behöver nån att prata med eller bara sällskap o inte säga nått alls! <3 massa kramar!

2011-12-06 @ 08:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0