Träningen ger resultat!

Ja det gör den verkligen!
Jag har haft som mål att komma i  mina jeans som jag kunde ha innan jag blev gravid. Och vet ni vad? Jag fick på mig dom idag!! Jag blev så jäkla glad så det finns inte! Jag e på rätt väg! Dom sitter lite tajt, men jag fick på mig dom och har haft dom på mig hela dagen! Nu är det inte långt kvar! =)
Idag var vi på busfabriken! Åhh vad kul Gabriel tycker det är där! Han leker hela tiden och har jätte roligt =)
Efter busfabriken åkte vi bort till rusta och köpte lite julsaker, och sen åkte vi bort till mamma en liten stund.
Nu ligger han och sover gott efter en lååååång nattning. Han ville inte riktigt sova innan den lille envisa krabaten. Men tillslut somnade han. Det gäller verkligen att ha tålamod med småbarn :P
Nej nu ska jag titta klart på Criminal Minds!
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0