Man får passa på

Man får passa på att plocka undan på kvällarna när lilleman somnat. Man hinner städa lite mer när han sover, för när han e vaken kräver han all uppmärksamhet jag har =) Så nu har jag diskat, bäddat sängen ( ska ju snart lägga mig men endå :P ) plockat undan all skit i vardagsrummet. SÅ nu är det bara lillemans rum kvar, men det tar jag i morgon. Vill inte väcka honom. Jag hade lagt mig i soffan innan, men jag orkade inte ligga kvar :P haha! Städvenerna ryckte för mkt :P
Jag måste tvätta snart oxå! Men alla bra tider är ju upptagne veckor innan! Så man måste vara snabb. Men jag får väl ta en tid mitt på dagen och tvätta upp lite kläder iallafall..
I morgon ska jag in till stan en runda och köpa lite kläder till lilleman.
Sen ska jag se om Patricia är hemma och gå och hälsa på. Jag missade ju hennes kalas i lördags.
Jaja, det var ju gaaaanska länge sen jag bloggade nu, men jag har jobbat ganska många kvällar och då hinner man inte blogga :P
Men jag e ledig nu i ett par dagar så då lovar jag att blogga mer =)
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0