Ingen dans på rosor inte!

Att vara förälder.. Det är så otroligt underbart så det finns inte! Man älskar sitt barn så otroligt mycket! Man gör vad som helst för att barnet ska få det så bra som möjligt! Det gör ont i hjärtat att se sitt barn ledsen. Speciellt när dom e små och inte kan säga vad det är som gör dom ledsna! Gabriel har varit jätte ledsen nu i två dagar när jag ska natta honom.. Jag vet inte vad som är fel.. Och jag vill ju hjälpa honom! Jag vet inte om han har ont någonstans, men när man lägger honom ner blir han jätte ledsen och gråter floder.. Man vet inte vad man ska göra ibland. När man tröstar och tröstar utan att det hjälper.. :( Vi får se om han är lika ledsen i morgon kväll när han ska sova.. Nu sover han gott iallafall.. Efter några timmars nattande ;)


Kommentarer
Postat av: Twiggy

min lilla gulleplutt är det den kaninen jag köpte till han :)

2011-12-27 @ 17:39:06
URL: http://misstwiggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0