Så dålig jag e!

Så dålig jag har blivit på att blogga! Herregud! Jag skäms faktiskt lite.. Förlåt!
Men nu har man inte riktigt samma tid med att blogga som jag hade när jag var mamma ledig. Nu jobbar jag ju hela dagarna och när jag kommer hem vill jag vara med familjen och gosa med lilleman :)
Vi hade dop för lilleman i lördags! Och vilket lyckat dop! Gabriel skrek inte något, han var så himla go och lugn under hela cermonin =) Han sjöng to,m med oss när vi sjöng psalmerna! haha! Sen fick han plaska i dopvattnet vilket han tyckte var jätte roligt under tiden han blev döpt =) Han skrattade och hade sig åt sin farfar och fick alla gästerna att sitta och le under cermonin! haha! Han är för go vår lille gosse!
Festen efter dopet hade vi på Östergök! Och det var oxå lyckat!
Ett stort tack för alla underbart fina presenter Gabriel fick!

Jag lägger upp bilder från dopet lite senare när jag fått bilderna som Caroline tog.
Nu ska jag gå ut sista rundan med Santo och sen ska jag gå och lägga mig.
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0