Piss dag och pissväder!

Dagen började inte bra! Kommer till jobbet och får en massa skit för att de andra tjejerna inte ville hjälpa till och städa när dom var klara med sitt, för att dom inte fyller på tvålen och schampo osv! Hela dagen har jag varit helt off, jobbat som en robot. Och nu när jag skulle gå hem fick jag gå upp och ställa in sängar i tre rum.. Varför? Jo för att det är trippel rum och jag hade tagit ut extra sängarna som stod där inne :P Jävla klantarsel! Men jag har ju inte haft tankarna på jobbet idag :P
När jag kommer hem skulle jag följt med mamma o compani till Tall ship races, men så börjar det regna så jag sket i det. Får gå in i morgon istället. Ska jobba på som bara den så att man kanske kan få sluta lite tidigare så man hinner vara lite med lilleman innan han ska sova.
Det e det som e det tråkiga med att jobba till 17. När jag kommer hem får man inte så mkt tid med lilleman för han lägger sig vid sju åtta..
Men men, det blir kanske bättre sen.

Hoppas att allt e bra med er annars. Jag e ju inte så jätte dukig på att blogga längre, men jag ska iallafall försöka gå in lite oftare och blogga :)

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0