När ska man hinna med sin egentid?

Nä du, det e en bra fråga. När jag kommer hem från jobbet fortsätter jobbet här hemma med lilleman. Man har ingen egentid. Kanske på kvällen då lilleman sover, men då e man ju så trött så då orkar man inget. Det e inte så att jag inte vill vara och ta hand om lilleman, men en dag där bara jag fick vara själv. Komma bort lite från all stress o press, det hade inte varit helt dumt.
Nu har jag oiförsig lite egentid då lilleman sover, men då ska man ju hinna med alla andra sysslor man har i hemmet. Men jag tror jag skiter i det idag och tar hand om mig själv istället :P Jag ska gå in och ta en snabbdusch och sen fixa iordning mig för att sedan gå ut med Santo och lilleman då förstås.
Nu två dagar i rad har jag vaknat upp och varit riktigt sur! Jag vet inte varför, men det känns som om jag kommer explodera vilken sekund som helst! Ni vet när det blir förmkt för en ibland så kokar det över.. Så känns det!
Sen har jag sovit konstigt med min vänsrta arm så min axel e helt fucked up!
Fasiken va jag klagar! haha! Men så e det ibland, man måste få klaga lite :P
Nej nu kallar duschen. Får skynda mig så att inte lilleman vaknar, jag brukar ha turen att hinna duscha och sen precis när jag e klar då vaknar han :P haha!
Vi hörs lite senare.
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0