Ledig dag, och jobbekväll

Idag har jag varit ledig hela dagen. Fick besök av svärfar och mamma. Jag har bakat lite, plockat undan lite och varit på dåligt humör nästan hela dagen! Varför vet jag inte.. Jag jobbade lite idag oxå, från 18-22. Bara för att lära mig lite mer om hur man ska göra när man stänger osv.. För på onsdag ska jag jobba kvällen och då måste man ju veta vad man ska göra ^^,
I morgon e jag ledig. Då ska jag ta tag i att tvätta fönsterna här hemma, och kanske tvätta lite. Hoppas bara att det finns tvätt tid. Jag orkar inte gå ner i källaren nu och kolla, så vi får chansa..
Jag skriver mer i morgon, jag börjar få ont i ryggen nu =(
Ta hand om er och ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0