Ledig :D

Idag och i morgon är min lediga dag! Och sen börjar helvetet igen :P Det e ju Tall ship races denna veckan och helgen, så hotellet kommer vara fullt igen!
Igår jobbade jag och Sarah i tio timmar! Vi åkte från jobbet halv 7 på kvällen! Det har ju varit laxa cupen och hotellet var fullt. Och alla checkade ju ut igår så vi hade en del att göra om man säger så! :P
Det bästa på hela dagen var när vi satte oss i bilen för att åka hem! haha! Vi var helt slut i kroppen!
När jag kom hem var det duschen som gällde och sen gick jag och micki en runda i stan med lilleman och sen satte vi oss på Taverna Plaka och åt en suverän middag!
Idag har vi varit och hälsat på hos mormor Ylva. Där badade lilleman i sin puttelilla pool. Och han älskade det! Han satt och plaskade och skvätte ner oss =)
Efter besöket hos mamma så åkte vi ner till handikappsbadet och hälsade på farmor Veronica. Lilleman fick känna på vattnet men det tyckte han inte alls om :P
Nu sitter vi hemma. Lilleman sover, Micki försäker få igång en engångsgrill :P Och jag sitter och bloggar lite och dricker en Glow Peach ( cider ) och njuter av min lediga dag =)
Jag ska se om jag kan ladda upp flmen på lilleman när han badar i sin pool.
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0