God kväll gott folk!

Idag var första dagen då jag var själv i receptionen på hotellet och det gick riktigt bra måste jag säga! Nästan lite för bra :P haha! Men man kom in i systemet jätte snabbt när man satt där själv =) Det var rktigt roligt! Jag har ju verkligen hittat det bästa jobbet jag någonsin har haft! Jag trivs som fisken i havet!
I morgon e jag ledig, men jag ska jobba på söndag igen! Och då har jag öppningen av receptionen. Men det kommer nog gå bra. Jag ska ringa till jobbet i morgon för att kolla så att jag inte har gjort något mega fel bara :P För isåfall behöver jag ingen hjälp på söndag.
Åh allt känns så bra nu! Livet rullar på, jag har fått ett jobb som jag trivs riktigt bra med och allt bara flyter på!
Så jäkla najs!
Jag skriver mer i morgon!
Ta hand om er!
Hej då!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Så jävla roligt!! Är så glad för din skull!! :)

2011-08-13 @ 10:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0