Busfabriken!

Det går bra nu, kompis det går bra nu :D
Jobben haglar över mig och allt går som på räls! Jag ska få lära mig att sitta i receptionen på hotellet nu på torsdag, så ska jag jobba själv på fredag och söndag!
Och idag jobbade jag på Busfabriken! Och ska få komma och jobba fler ggr! Så jag kommer pendla mellan hotellet och Busfabriken! Det känns så jäkla skönt med jobb! Som en nystart i jobblivet! =)
Det är ju verkligen en bra merit att kunna både receptionens system och kassa systemet på Busfabriken! Något att lägga till i mitt CV =)
Städningen på hotellet e lugnt nu så min chef kom och frågade mig om jag var intresserad av att jobba lite på Busfabriken oxå! Dom äger ju ganska mkt den familjen som har Busfabriken och Hotellet. Dom har ju hotellet, Olivers, Busfabriken, Axels tivoli, två Busfabriker i Norge och lite till.
Jag e riktigt glad att jag fick jobbet! Jag trivs jätte bra och personalen e helt underbar!
Nu ska jag se på Mr. Deeds med Micki!
I morgon och på onsdag e jag ledig! Så nu ska det njutas av att vara med min lilla familj :)
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0