Bjuden på date!

Halloj allesammans! Hoppas allt e bra med er! Med mig är det bra, känner dock att en huvdvärk kommer smygandes.. Men men, det e bara att ta en alvedon så går det över =)
Micki e ute och plockar svamp med Max och Santo.. Undra om dom hittar några? Det ska ju inte vara det lättaste att hitta svampen.. Men men, vi håller tummarna.
Lilleman ligger på min mysfilt på golvet nu och leker med sina leksaker. Han vaknade precis, och då hade jag precis hunnit plocka undan lite, dammsugit och svabbadt golvet. Så det var en ganska bra tajming där :)
Snart är det dags att gå och jobba på Busfabriken =) Sen på torsdag, lördag och söndag e det receptionen på hotellet =)
Efter att jag har slutat idag ska jag på date! Emelie ska bjuda ut mig så ska vi sitta och bara prata och ha det hur trevligt som helst! =) Jag är så glad att vi har fått upp kontakten igen! =) ♥
Nä nu måste jag sluta.. Lilleman ligger och gör igenkännande ljud som innebär att vi måste byta blöja :P
Jag skariver kanske mer ikväll.
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0