Vilken underbar dag det har varit idag!

Denna dagen har verkligen varit helt underbar! Jag vaknade av att lilleman låg och skrattade! Där blev jag genast på glatt humör. Sen somnade vi i sängen tillsammans efter frukosten. Sen kom mamma vid halv två och då gick vi in till stan och gjorde några ärenden. Sen satte vi oss på Hava Java och fikade. Helt plötsligt kommer Yasse! Som jag inte träffat sen hon flyttade till Norge! Tror det var 4 år sen sist vi sågs! Jag blev jätte glad av att se henne! haha! Hon utstrålar som glädje den tjejen =) Nästa gång hon kommer till halmstad ska vi ses och ta igen lite förlorad tid ^^,
Efter besöket i stan åkte jag hem till mamma och hämtade upp henne och Eva, för att sedan bege oss mot Rotorp. Vi mötte upp Amanda och Åsa vid macken och sen körde vi hem till Malin som skulle ha en Mary Key kväll för oss! Vilka produkter säger jag bara! =)
Jag bokade en smink kväll med henne där hon kommer visa olika produkter och sånt! Det ska bli kul =)
I morgon måste jag gå upp tidigt. Jag ska med mamma, Marje, Lisbeth och hundarna ut i skogen. Fast jag ska inte gå rundan med dom, för jag tar ju med mig lilleman och det finns ingen stig i den skogen dom ska gå i. Så vi får sitta och njuta av naturen sålänge =) Santo följer självklart oxå med. Det är ju därför jag följer med lite oxå, så han får komma ut lite mer än de vanliga tråkiga rundorna här i stan.

Nä gott folk, jag måste gå och lägga mig nu.
Vi hörs kanske i morgon. Får se om jag hinner blogga på dagen. Ska ju hem till familjen Sörum på påskmiddag på kvällen. Men annars hörs vi på lördag!
Ta hand om er och ha en trevlig påsk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0