Tack Amanda

Tack Amanda för sidan du skickade till mig =) Nu kan jag se nästa avsnitt av desperate housewifes :D Yeah!
Fast först ska jag gå ut sista kvällsrundan med Santo och lilleman i mina nya skor :D
I morgon kommer mamma och Sarah äver på lite fika på ballan. Sen ska jag träffa Dex som har kommit hem från L.A!
Jag ska till läkaren i morgon oxå. Dom ringde innan idag och undrade om vi kunde ändra tiden till 09.40 istället för läkaren skulle på möte vid tio. Så jag får inte vara uppe så länge idag :P Måste ju upp i tid i morgon.
Hoppas att det inte är något med min leverfläck.. =( Jag ska även fråga om vilka allergitabletter jag kan äta. För på nästan alla står det att man ska rådfråga en läkare innan man tar dom om man ammar..

jaja, nu måste jag gå ut.
Hörs i morgon!
Ta hand om er!
Baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0