Syskondag

Idag har Sarah och caroline varit hemma hos oss. Vi spelade massa spel med vårt kinect. Det roligaste var nog när vi dansade! Vi filmade lite när vi dansade oxå, jag lägger upp filmer sen när jag bloggat klart.
I morgon är det måndag.. Som vilken dag som helst! Alla dagarna är precis likadana för mig. Men det ska ju bli fint väder i morgon så då ska jag spendera min dag på ballan! ( Balkongen )
Usch jag drömde en sån mardröm inatt! När jag vaknade i morse kunde jag inte sluta gråta! Det var riktigt hemskt! Usch! Såna drömmar e hemska att vakna upp från!
Men som tur var så var det bara en mardröm! Och inte en sann dröm..
Jag hoppas inte jag drömmer mer så igen!

Jag, Sarah och Caroline ska nog träffas i veckan igen och dansa mer =) Det var kul att umgås med syskonen ♥ Vi träffas ju ganska ofta, men vi gör inte så mkt tillsammans, så denna dagen var helt underbar!



Ursäkta att filmen inte e rätt uppvänd, men jag kunde inte ändra den



Kommentarer
Postat av: tess

va kul det ser ut på videon ;) haha!

ja brukar också sitta på "ballen" (som ja kalla balkongen) å njuta av solen =) pussa Gabbe från osS=)

2011-04-17 @ 23:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0