Ojsan nu var det ett tag sen

Nu var det några dagar sen jag skrev.. Men jag har haft fullt upp så jag har inte haft tid helt enkelt. Men jag ska göra mitt bästa att skriva ner allt jag varit med om.
I torsdags var vi ju hemma hos Malin på ett homeparyt eller vad det heter för Mary Key. VI fick testa en massa produkter och Malin fick sålt lite oxå =)
Fredagen var vi i skogen med Mamma, Marje, Lisbeth och hundarna. Det var så himla mysigt! Vi satt vid en sjö och grillade och fikade! Solen värmde och allt kändes underbart =)
På kvällen gick vi hem till familjen Sörum. Där grillades det och det åts en massa god mat.
Och igår var vi hemma hos mamma nästan hela dagen. Amanda och Åsa kom vid tolv tiden, då fikade vi och satt och njöt i solen. Sen på kvällen så grillades det igen! =)
Så för att summera min påsk helg så har den verkligen varit helt underbar! Jag har umgåtts med dom jag älskar och tycker om, skrattat och skrattat ännu mer =)
Tack alla som har gjort min påskhelg till en underbar helg! ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Så mysigt!! Låter underbart! :)

2011-04-25 @ 12:51:16
Postat av: Bodypalace

skärpning haha ;)

2011-04-25 @ 13:07:35
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0