Lillfisen <3

Just nu ligger gabriel på mitt bröst och sover.. Så himla mysigt! Men jag får gå in och lägga han i hans säng snart, för det börjar bli tungt :P
Idag har jag varit inne i stan med Gabriel och Dania. Jag var på jakt efter lite saker men jag hittade inget som jag skulle ha.. Så det blev lite kläder till Gabriel istället ^^, Hittar man inget till sig själv så finns det alltid massa kläder att köpa till honom =)
Jag var på Eurostorp innan och köpte en mobil till Gabriels säng. Men det gick inte att sätta fast riktigt på hans säng, men jag löste det endå. Så det blir invining av den snart.
I morgon ska jag nog åka bort till Blomsterlandet. Jag måste köpa en ny kruka till en blomma här hemma.. Just nu är det tillfälligt planterad i en spann! haha!

Nej nu ska jag bära in Gabriel i sin säng och sen ska jag nog titta lite på tv innan det e dags för att lägga sig.

God natt och ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0