Jag tänker inte längre än vad näsan räcker ibland

Hahah! Ibland e jag bra dum! Jag har köpt nya skor idag på Stadium outlet. Halva priset så det var ett bra köp tycker jag! Så när jag kom hem till mamma skulle jag fota dom så ni kunde få se dom! Och jag kämpade ska ni veta! haha! Här kommer bilderna.

     

Efter en stund kom jag på.." varför tar jag inte av mig skorna istället?! " hahahaha! Jävla klantskalle! *skrattar*
Men det e ju jag i ett nötskal.. Ibland ska man göra allt mkt krångligare än vad det egentligen är ;)




När vi kom till Stadium outlet så gick vi runt lite och kollade. Och helt plötsligt känner jag att det är någon som förföljer mig.. Ni vet hur man känner att det är någon bakom en.. Så vänder jag mig om och då står det en liten flicka och tittar på Gabriel och ler. Sen springer hon bort till sina föräldrar igen! haha hon var så söt!

Sen gjorde jag bort mig lite oxå.. Jag såg ett par jätte fina converse. Och precis jämte står det en som håller på att packa upp massa skor! Och jag ger ifrån mig ett stönande Oh! ( För jag tyckte dom var så himla fina ) hahaha! Och killen vände sig om och bara tittade på mig! haha! ( Det var mkt roligare i verkligheten )


Usch jag har blivit så torr om min överläpp så jag vet inte vart jag skja ta vägen! Jag smörjer in dom med mirakelkuren försvarets hudsalva men inte ens det hjälper.. =( Så nu testar jag med idominsalva.. Annars ska jag testa en salva som vi har hemma till lillemans stjärt! :P

Med detta tackar jag för mig. Jag skriver nog mer ikväll.
Hej så länge!




P.s
Tack för alla fina kommentarer! Jag blir så glad att ni tycker om min blogg ♥

 


Kommentarer
Postat av: Eva-Marie

Ha ha du är för rolig du :) Men det var riktigt härliga bilder på dig med skor. Ha det så gott! Kram Kram.

2011-04-26 @ 20:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0