Grattis Therese!

Igår var jag hemma hos Therese på en liten födelsedagsfest! Och det var riktigt roligt! Det kändes så skönt att få komma ut bland folk och träffa nya människor! Det skrattades hela kvällen och allt var hur bra som helst! =) Så ett stort tack till Therese för att jag fick komma och vara med och fira dig! ♥

Jag har varit i Vallås idag oxå hos Thereses föräldrar. Vi firade henne idag igen, fast nu med familj och släkt. ( idag e ju egentligen hennes födelsedag ) Det bjöds på massa god mat och massa fika!
Och dessa två dagarna har jag haft det jätte kul! Man kan inte ha nåt annat än roligt i thereses sällskap ^^,

I morgon har jag inget inplanerat. Jag ska bara ta det lugnt hemma och gosa med min lilla ängel!

Nu de senaste dagarna har jag inte haft lust att blogga.. Man har ju sina upp och nergångar ibland, och de senaste dagarna har inte varit upp dagar iallafall.. Men men, sånt e livet. Det e bara att ta sig i kragen och pallra sig upp till toppen igen =)

Nu ska jag natta Gabriel och sen ska jag allt gå och lägga mig och hoppas på en 6 timmars sömn inatt ^^,

Ta hand om er och ha en trevlig Valborg!





Jag älskar denna bilden!
Det är så mkt glädje och kärlek i den =)


Kommentarer
Postat av: tess

Du är underbar! TACK så hemskt mycket för att du kom! Hade inte varit desamma utan dig! <3

2011-05-01 @ 01:36:10
Postat av: Emelie

Haha!! Jag uppskattar bilden i sig.. men gud va dassig jag är.. i dom glasögonen med. haha!! men du är sjukt grann!! underbara tider!!! <3

2011-05-04 @ 12:35:19
Postat av: cissi

haha men vi hade kul med dom :P Ja det var verkligen underbara tider! <3

2011-05-04 @ 20:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0