Fredagsmys med den bästa!

Idag blir det fredagsmys med Amanda. Vi ska mötas inne i stan och ta en fika och sen lite senare ska vi se på film! En riktig mysfredag =)
Jag har precis satt mig ner i soffan efter lite städning här hemma. Jag kände mig lite trött och satte mig ganska bekvämt.. Och vem vaknar då? Jo Lilleman! haha! Så nu sitter jag jämte mig och tittar på Vänner. Han har bra tv smak må jag säga! Han gillar Ellen och Vänner! Det e rätta takter!
Jag såg en så mysig film igår med Jennifer Aniston! The Switch heter den. Jag gillar henne som skådespelare. =)

Oj nej nu hinner jag inte skriva mer, Lilleman e hungrig!

Hörs sen!
Ta hand om er och ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0