Duktig kille Santo

Som ni vet så kan jag ha lite problem när jag är ute och går med Santo och vagnen med Gabriel i. Kommer det en annan hund kan Santo bli skogstokig på den andra hunden och jag får kämpa att hålla pli på min hundrackare. MEN idag var Santo jätte duktig när vi gick förbi en annan hund på vår kvällsrunda. Jag såg hunden innan Santo. Tänkte snabbt till, kallade in Santo och ökade på takten. Santo gick hur snällt brevid mig och vagnen och tittade knappt ens åt hunden! Det är ju ett litet steg i rätt riktning iallafall.

Jag har en leverfläck på ena mitt bröst som jag ska kolla upp hos läkaren den 27:de. Jag har haft den där hur länge som helst, men sen en tid tillbaka så har den börjat ändra färg, och nu ser det ut som om den har spruckit och är torr..Fast den e inte torr när man känner på den. Så jag ska kolla så att det inte är någon fara. Jag ska nog passa på att be dom kolla upp två andra leverfläckar jag har som är ganska stora... När man endå är där så får man ju passa på. Jag har två leverfläckar som jag vill ta bort, men jag är en sån jäkla fegis så jag vet inte om jag vågar :P haha! Då får man ju säkert sprutor! Och så är man säkert vaken när dom tar bort dom! Fy fanken va hemskt! Usch! haha! jag får fråga dom hur det går till när jag ska dit :P

Nej nu ska jag sova lite. Hörs i morgon!
Ta hand om er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0