Blogga på kvällen..

Den enda tiden jag har att blogga är på kvällen. Jag har fullt upp hela dagarna med lilleman. Så det är därför jag inte bloggar så mkt nu. Men jag tror ni har förståelse för det. ^^, Att vara småbarns förälder är ju ett heltidsjobb ( det bästa jobbet som finns ) Synd bara att man får så dåligt betalt! haha! Nä skämt och sidor. Pengar är inte allt. Jag får betalt i så mkt mer. I kärlek och fina minnen tillsammans med vår son. Det kan ju inte bli bättre! Eller vad säger ni andra mammor? =)
Det är skönt att Gabriel har kommit in i sina sov vanor lite mer nu. Han brukar få sin kvällmat runt tio tiden (ibland tidigare ) Sen sover han hela natten. Förutom inatt.. Då vaknade han vid 3, sen vid 7, sen vid kvart över 9 och sen var han vaken fram till 14.00. Så lite mör i kroppen har man allt varit idag.
Ni kommer kanske ihåg att jag skrev för ett tag sen att det kändes som om mjölken inte räckte till.. Det är samma sak nu igen, fast nu vill han inte riktigt ta bröstet. Han suger några tag, sen släpper han, suger lite till och släpper igen.. Sen känns brösten typ tomma.. Dom är alldeles mjuka och inte hårda och spänner som det gjorde innan när det var dags för ammning..
Men jag ska försöka att använda mig av amningsnappen nu.. Och se om det hjäper lite kanske? Jag ska ringa till BVC i morgon och prata med henne om hur jag ska gå tillväga. I värsta fall så får jag väl pumpa så han får ta från flaskan om inte amningsnappen hjälper..  Vi får se hur det blir.
Annars får man väl börja med mjölkersättning va? Om mjölken tar slut? Ska man bara använda sig av det då eller hur fungerar det?


Hmm.. Mkt att tänka på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0