Ballan häng

Sitter på ballan nu och njuter av vår värmen! Gabriel har precis somnat och radion spelar i bakgrunden. Det är ett sånt härligt lugn här hemma.
I morse ringde Micki och väckte mig. Jag lät Gabriel ligga kvar och sova i sängen medans jag gick upp och gjorde mig iordning och åt frukost i lugn och ro. Sen fick jag väcka honom för jag skulle bort till nyhems vårdcentral och kolla min leverfläck på mitt bröst. Läkaren sa att det inte var någon fara med fläcken, men eftersom den har ändrat form så ska man helst ta bort den. För man vet inte vad den kan utvecklas till åren framöver. Sen ska jag nog ta bort en annan leverfläck som jag har under andra bröstet. Den stör ioförsig inte mig, men när man endå är i farten så :P
Jag fick även pollentabletter utskrivna oxå, så nu kan man kanske få en plågofri sommar? =)
Den där pollenallergin är inte att leka med.. Det kliar i näsan, jag nyser hela tiden, jag blir täppt i näsan, det kliar i gommen och ner i halsen, ögonen kliar och rinner! Fy fanen säger jag bara! Var glada ni som inte har pollenallergi!
Hoppas inte Gabriel äver alla mina allergier.. =( Men han har ju så mkt från Micki allaredan så vi får hoppas att han blir som sin pappa ^^, En frisk och kry karl =)
Åsa passade Gabriel medans jag var inne hos läkaren. Och när jag var klar gick jag bort till personalrummet där dom var. Och all personal som kom och gick tyckte att han var så himla söt =) Haha Man kan inte bli annat än stolt över sin lille kille ♥

Idag kommer mamma och Sarah hit efter mamma slutat jobbet. Vi ska fika på balkongen med äppelpaj och vaniljsås. Sen vid fyra ska jag träffa Dex! =) Det ska bli kul! Har inte träffat henne på hur länge som helst känns det som!
I morgon ska jag hem till moster Åsa. Hon bjöd hem mig på fika i morgon. Nybakta bullar =)!
Haha Fasen vad jag fikar mkt! Kanske ska dra ner på fikat lite? ^^,

Nej nu ska jag sola!
Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: din kusin Amanda

fika är gott :) har vi bullar hemma det visste jag inte? eller är det dem jag ska hjälpa till med efter jobbet. haha

2011-04-27 @ 13:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0