Äntligen fredag

Många är så glada att det är fredag idag. Men för mig är det vilken dag som helst. Mitt heltidsjobb upphör ju inte på helgerna precis ;) But I love it anyway :D
I morgon ska jag, Santo och Gabriel bort till Trönninge och gå en promenad med Katta och Lina. Det ska ju bli fint väder i morgon så då får man passa på att vara ute i den friska luften. 
Sen har jag faktiskt inte mkt mer planerat.. Söndag blir som vilken annan söndag som helst.. Fast utan en sak.. Solsidan.. Lite tråkigt.. Vi tittade alltid på solsidan på söndagkvällarna.. Men men..

Jag sitter hemma hos mamma nu. Vi har haft en liten fredagsmyskväll. Först såg vi repsisen av Big Brother från igår! Som vi skrattade! Tårarna rann och jag fick ont i magen av allt skratt! haha! Gurkan är ju för go! 
Efter vi sett reprisen av BB var det dsags för Vampyrens dagbok som mamma säger ^^, ( vampire diaries ) Och nu sitter vi och tittar på Big brother. Som slutade precis :P 

Då blir det en liten runda med Santo innan vi åker hem för att lägga oss. 

Vi hörs i morgon! 

Ta hand om er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0