Vissa dagar..

Vissa dagar mår man hur bra som helst. Man vill ha folk runt omkring sig och glädjen sprudlar. Andra dagar är det annorlunda.. Man vill bara krypa in i sitt skal och sitta där och inte göra någonting. Jag känner väl lite både och just nu.. Jag vill ha folk runt mig, men jag orkar inte vara så jäkla glad hela tiden. Och jag vill inte dra ner andra i "skiten" så då kommer skalet fram.
Det är så ensamt hemma.. Jag trivs inte riktigt själv här. Visst jag har en knäpp hund som får mig att skratta när han får sina knäppa ideér! Han kommer fram och lägger sig hos mig när han märker att jag är ledsen. Han är en underbar hund.. Men dock bara en hund.. Ingen som pratar och skrattar med en.. Jag går bara och väntar tills helgerna kommer för då kommer ju Micki hem! Men veckodagarna kan kännas så himla långa!

Äh jag ska inte sitta här och dra ner stämningen.. Men ibland kan det vara bra att lätta på hjärtat lite. Dock har jag ganska mycket kvar som jag skulle vilja säga och skriva.. Men det kommer bara bli pannkaka av allt.. Det vet jag. Jag förstår bara inte hur man kan såra en annan människa så som vissa gör. Genom att vara så egoistiska och inte tänka på någon annan än sig själv. Fast det är så uppenbart att man sårar. Sånt gör mig så arg och ledsen!
Jag önskar att jag var som min mamma ibland. Som säger precis vad hon tycker och tänker! Jag önskar att jag inte vore så jäkla feg och rädd för att andra ska tycka illa om en om man säger saker som borde komma fram..

På tal om annat.. Jag måste köpa nya glasögon! Mina gamla försvann i flytten!

Nu ska jag äta lite kanelbullar!
Ha det!




Vecka 21

Nu kan fostret röra alla sina leder. Det får också mer hår på huvudet. Du känner antagligen sparkar på olika ställen i magen därför att den lille/lilla har gott om plats och kan dansa fritt i fosterhålan. Visst är det fint att känna ett litet liv som rör sig inne i dig?

Fostrets längd: 26 cm. Hel längd, hjässa till fot.
Fostrets vikt: 425 g


Kommentarer
Postat av: Lillasyster ju :D

Du vet att jag finns. :)

Och du kan få skälla och skrika på mej om du behöver det. Fast då får du säga till först :D

2010-09-06 @ 14:12:19
URL: http://misstwiggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0