Städdags!

Musiken e på hög volym och nu är det dags att ta tag i lite städning här hemma! Rentvätten ska in i garderoberna, sängen ska bäddas, hundhåret från golvet ska in i dammsugaren, disken ska diskas och den sista tapeten ska upp på väggen!
I'm in a good mood!

Det är inte ofta man känner för att städa såhär som jag gör nu! Och när man gör det, då ska man ta tillfället i akt!
Sen lite senare ska jag träffa Amanda och Dex igen!

Denna dagen känns lite bättre än vad den gjorde igår kväll då jag spenderade min kväll och natt över toastolen!
Lönen kom idag med.. Den gjorde inte mig gladare.. Men jag visste att det inte skulle vara så mkt med tanke på hur lite jobb det fanns förra månaden.. Man får väl hoppas på att A kassan inte krånglar till allt nu.. Då kanske man får lite mer klirr i kassan? ^^,


Nej nu ska jag städa!

Hörs sen!




Dagens låt!
Mohombi - Bumpy ride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0