Sängen kallar..

klockan e bara nio och jag e jätte trött! + att jag börjar må riktigt illa igen!
Igår när jag gick och la mig snurrade allt och jag fick springa på toa och kräkas några ggr! Jag hoppas inte att det kommer bli likadant idag.. =(
Bebisen rör sig för fullt i magen! Det e så mysigt =) hihi! På kvällarna är det mer high life i magen än vad det e på dagarna.. Hoppas den lilla / lille kommer sova på kvällarna sen när den kommit till världen =P höhö..

Nej nu ska jag gå och nana..
Sov så gott!

Hej då!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Godmorgon! Allt bra idag? =)

2010-09-24 @ 07:44:49
URL: http://jjessicita.blogg.se/
Postat av: cissi

Jo i morse va la inte så bra, men nu har det lugnat sig =) Tackar som frågar! =)

2010-09-24 @ 19:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0