Perfekt avslut på Lördagen!

Igårkväll var vi hemma hos familjen Sörum på kräftskiva! Det var vekligen jätte trevligt och det blev många skratt =) Tack för ett perfekt avslut på kvällen =) Var hemm runt halv tolv och somnade direkt när jag och la mig. Sen vaknade jag klarvaken klockan åtta i morse! Euuu! Somnade om igen och vaknade vid halv elva. Och så var det bara att gå upp.. Åt lite frukost, duschade och sen ut en runda med Santo!
Åh just det! Jag fick ju ett linne igår av Amanda och Åsa! Jag lägger upp en bild på det sen, mamma får hjälpa mig att ta ett foto, för det blir inget bra om jag ska ta det själv ^^,
Nä nu får jag avrunda, mamma kommer snart och ska hjälpa mig att bada Santo, sen blir det lite fika med mina kanelbullar och kaffe.
Vi hörs senare!

Hej så länge!

Update:
Här kommer bilden på linnet jag fick =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hah naw så sööt :)

2010-09-14 @ 15:45:48
URL: http://ldts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0