Men herregud!

Att folk ska störa sig så mkt på människor som röstat på SD! Det är ett fritt land! Låt folk rösta och hålla på vilket parti dom vill!? Vad är problemet?
Medierna och alla andra parti har ju enbart smutskastat SD!
Man kan inte hålla med alla parti! Jag menar.. Det finns negativa saker med dom partier som ni röstat på oxå! Ni kan ju inte säga att ni är hel nöjda med allt som ert parti står för?! ( Jag håller inte med allt som Socialdemokraterna står för.. )
Jag säger inte att jag håller med SD ( med allt ) Men vissa saker håller jag med dom om. Det står jag för!
Men att hålla på och smutskasta dom som röstade på SD.. Herregud! Ge er! Att ni bara orkar??!
Såg på facebook att det var en som jag har som vän skrivit att man skulle ta bort denna person från sin vänlista om man röstat på SD! Vafan e det lixom? Alla har rätt till att rösta och hålla med det parti man vill!
Äh jag blir bara så irriterad när ni håller på! Jag har bara en sak att säga i det! Bry er om ert eget liv istället för att bry er om alla andras åsikter osv!
Att ni orkar!

Idag har jag jobbat, sista dagen på BB och avd 17!
Jag gillade den avdelningen! Personalen var super trevlig, föräldrarna var jätte trevliga och det fanns en massa söta bebisar! =) Kommer sakna den avdelningen lite faktiskt..
I morgon ska jag vara på Ögon OP. Så man börjar klockan 5 då med. Måste faktiskt säga att det är mkt lättare att gå upp och jobba klockan 5 än vad det är att gå upp och jobba klockan 6.
Torsdag vet jag inte om det blir jobb ännu. Men på fredag ska jag vara på Nyhem =) Det är ett riktigt skänt ställe att vara på! Man behöver inte stressa och man kan ta det lugnt i sin egna takt.

I helgen blir det fortsatt tapetsering. Kanske to,m lite målning..? Har tänkt på det Amanda sa, och ha en ljus nyans av grått.. Det kan nog bli riktigt snyggt..
Helst vill jag ju ha den gröna underbara färgen jag hade på Åttingstigen! Men! Micki håller ju verkligen inte med mig om det! hahaha! Aja vi får se vad det blir för färg. Det blir inte vitt iallafall!





Nej nu ska jag kolla vidare på Idol.
Ha det bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0