Jag blir så glad =)

Jag blir så glad varje gång jag loggar in på min blogg och ser att jag fått ännu en fin kommentar ang vår graviditet =) Nu såg jag att jag hade fått en av min underbara vän Sara! Och ni ska veta att det värmer så gott när ni skriver så =)

Idag blir det inget långt inlägg eftersom jag egentligen borde sova nu. Ska upp och jobba klockan 5 i morgon bitti. Så man får gå upp tidigt för att duscha och sen ut med hunden innan mamma kommer och plockar upp mig på vägen.
Började vid 6 idag, men det var egentligen försent. Hade manskinkörning i två timmar och sen upp till avd 17 och BB för fortsatt städning. Så jag stressade en massa idag! Och det är ju aldrig bra.. Så jag frågade Tove snällt om jag inte kunde få börja klockan 5 istället. Och snäll som hon är så fick jag ju det!
Fick hem ett brev från A kassan idag, och nu ska dom ha ännu ett anställningsbevis fär Juni månad! Jag vet inte hur många jag har skcikat in nu, men jag brjar bli riktigt trött på det! Jävla krångel hela tiden! Tänk så skönt det hade varit om dom hade slutat krångla med alla dessa jävla aställningsbevis! Ett problem mindre i världen!

Nej gott folk, jag måste faktiskt avrunda nu.
John Blund kallar!

Sov så gott alla mina vänner och ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag hittade dig (A)

2010-09-14 @ 15:44:59
URL: http://ldts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0